Aleksandra Lato i zespół
Dr Aleksandra Lato – zajmuje się procesami poznawczymi i twórczymi, stymulacją mózgu, po to, by lepiej i sprawniej się uczył, koncentracją uwagi, prowadzi treningi biofeedback. W jej polu zainteresowań są: kognitywistyka, neurodydaktyka, psychologia poznawcza, twórczości i społeczna, komunikacja społeczna (interpersonalna, perswazyjna, niewerbalna, asertywna), edukacja medialna, psychologia pozytywna, rozwój osobisty. Posiada doktorat z kognitywistyki, czyli nauk o poznaniu i komunikacji społecznej. Skończyła trzy kierunki studiów wyższych.
Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych; na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, w Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych „Varsovia”, w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Prowadzi m.in treningi kreatywności, komunikacji, szybkiego uczenia się z wykorzystaniem mnemotechnik, neurodydaktyki, oraz szkolenia z np. asertywności, rozwoju osobistego, zarządzania stresem i czasem, kurs lidera i trenera umiejętności psychospołecznych. Wykłada: psychologię komunikacji i przedmiot uczenie się i pamięć, a także: Negocjacje i mediacje, Mechanizmy stresu i radzenia sobie ze stresem, Warsztat stosowania gier menedżerskich, edukacyjnych i coachingowych w szkoleniach i w procesie nauczania, Warsztat kreatywnego uczenia się, szybkiego czytania i zapamiętywania. Neurodydaktyka w praktyce, Kurs lidera, czyli warsztaty kreatywnego przywództwa, Kreatywność w tutoringu, Warsztaty kreatywności i komunikacji, Psychologia procesów poznawczych, Filozofia, Komunikacja dla lekarzy, Etyka w pracy zawodowej nauczyciela, Negocjacje i mediacje, psychologia biznesu (MBA), Psychologia biznesu i gry biznesowe (DBA), Komunikacja w zarządzania w branży IT (MBA). Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i Rad Pedagogicznych oraz dla sektora biznesu i różnych firm. Jest pedagogiem, nauczycielem akademickim, przedsiębiorcą. Była nauczycielem w Liceum Ogólnokształcącym.
Prowadzi indywidualne zajęcia dla dzieci i młodzieży, oraz konsultacje dla rodziców. Pomaga w nauce opierając się na metodologii pracy przyjaznej mózgowi, czyli neurodydaktyce, oraz treningach biofeedback. Stymuluje potencjał twórczy dzieci i młodzieży oraz ich zdolności intelektualne: np. myślenie abstrakcyjne, metaforyczne, dedukcyjne i indukcyjne. W swojej pracy wykorzystuje mnemotechniki, czyli techniki szybkiego zapamiętywania, uczenia się i czytania oraz innowacyjne metody dydaktyczne.
Jest twórczynią autorskich programów i narzędzi szkoleniowych, np. kursu Lidera dla dzieci i młodzieży, jak również metodyki samodzielnego uczenia się. Stworzyła autorskie gry szkoleniowe, np. grę planszową dr RefleksJA.
Jest autorką wielu publikacji naukowych. Jej uczniowie osiągają sukcesy.
Zarządza własną firmą Profesus dr Aleksandra Lato. Szkoła Liderów. Zatrudnia wykładowców, specjalistów, psychologów i nauczycieli.
Prywatnie mama trójki dzieci: radosnej nastolatki, przyjacielskiego drugoklasisty i bystrego przedszkolaka:)
Polskie Radio
Lublin
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej
Z twarzą Teleexpressu - M.Orłosiem
Nasz Zespół
Dr hab. Andrzej Kapusta – specjalista w dziedzinie społeczno-kulturowych aspektów wiedzy oraz praktyki medycznej, psychiatrycznej, psychologicznej i doradczej, koncentrujący się również na procesach decyzyjnych oraz kształtowaniu ludzkich postaw i zachowań. Aktualnie prowadzi badania jakościowe dotyczące transformacji osobowej z perspektywy ekspertów oraz zajmuje się praktykami w filozofii, psychoterapii i kulturze współczesnej. Prowadzi wraz z Katarzyną Parzuchowską warsztaty Praktyki Opartej na Wartościach (POW) Warsztaty psychoedukacyjne z dr Justyną Rynkiewicz, zajęcia i warsztaty z procesów decyzyjnych, warsztaty z doradztwa filozoficznego, warsztaty z PsychoKina.
Dr hab. Kapusta jest filozofem, badaczem antropologii i kognitywistą, z wykształcenia lekarzem. Jest autorem dwóch książek oraz około 75 publikacji naukowych. Przez wiele lat kierował Zakładem Antropologii Kulturowej na UMCS. Obecnie jest koordynatorem grupy lubelskiej, zastępcą prezesa Zarządu Fundacji Otwarte Seminaria Filozoficzno-Psychiatryczne oraz kierownikiem grupy badawczej “Wiedza ekspercka i procesy decyzyjne” (WFiS UMCS) i cyklu “Wiedza ekspercka i zdrowie psychiczne”.
W swoich badaniach koncentruje się na społeczno-kulturowych aspektach wiedzy oraz praktyki medycznej, psychiatrycznej, psychologicznej i doradczej, a także na procesach decyzyjnych oraz kształtowaniu i transformacji ludzkich postaw i zachowań. Jest laureatem prestiżowej nagrody ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 2017 roku.
Dr hab. Kapusta jest inicjatorem i opiekunem merytorycznym projektu „Przyjazny Uniwersytet” (od 2013 roku) oraz organizatorem cyklu filmowego „Psychokino” działającego przy Instytucie Filozofii UMCS od listopada 2015 roku. Autor książek: “Filozofia ekstremalna. Wokół myśli krytycznej Michela Foucaulta” (2002) oraz “Szaleństwo i metoda: granice rozumienia w filozofii i psychiatrii” (2010). Wkrótce ukaże się jego książka “Transformacja osobowa w ujęciu filozoficznym”.
Z ramienia Profesus dr Aleksandra Lato wykłada: Wprowadzenie do biopsychologii, Mózgowe mechanizmy funkcji umysłowych, Wprowadzenie do filozofii, Filozofia, Logika, Psychologia procesów poznawczych, Pozytywne funkcje negatywnych doświadczeń: stresu, kryzysu, traumy, Psychiatria, Psychologia zdrowia.
Prywatnie interesuje się filmem, teatrem i sztuką performance. Lubi podróżować, jeździć na rowerze i uprawiać sporty.
Dr Justyna Rynkiewicz – pracuje na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie jako wykładowczyni, oraz w towarzystwie Nowa Kuźnia jako kierowniczka klubu środowiskowego. Jest koordynatorką siedmiu kolejnych edycji projektu Przyjazny Uniwersytet, który dotyczy zdrowia psychicznego w przestrzeni akademickiej.
Jest filozofką i psycholożką. Swoje zainteresowania naukowe wiąże z relacjami człowieka z innymi oraz zagadnieniem jakości życia.
Prowadzi wykłady, szkolenia i warsztaty psychologiczne z takich tematów jak:
- kreatywność
- praca zespołowa
- komunikacja
- poczucie własnej wartości
- tożsamość osobowa
- psychoedukacja i psychoprofilaktyka
- wsparcie w kryzysie psychicznym
- asertywność
- radzenie sobie z emocjami
- samoakceptacja i samoświaodmość
- Z ramienia Profesus dr Aleksandra Lato wykłada: Wprowadzenie do psychologii, Psychopatologia, Psychologia emocji i motywacji, Psychologia pozytywna, Podstawy neuropsychologii, Historia myśli psychologicznej, Psychologia procesów poznawczych, Psychologia emocji i motywacji, Patologie społeczne, Wprowadzenie do psychologii sportu, Nurty psychoterapii, Psychologia twórczości, Psychologia rozwoju człowieka dorosłego, Psychologia społeczna, Psychologia wychowawcza
Współtworzy i współprowadzi spotkania psychologiczno filmowe (dyskusje i warsztaty) w ramach cyklu PsychoKino oraz Kinozofia.
Jest autorką artykułów naukowych na temat psychologii twórczości. Napisała książkę “Wolność a uprzedmiotowienie drugiego w egzystencjalizmie i dialogice,” a także współtworzyła podręcznik “Partyworking – wybrane zagadnienia”.
Prywatnie żegluje, gra w badmintona, uwielbia czytać i tańczyć.
Z ramienia Profesusa prowadzi zajęcia ze studentami w języku angielskim na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie.
Dr Grzegorz Michalik – Filozof, pedagog, nauczyciel akademicki. W swoich interdyscyplinarnych badania koncentruje się na szeroko rozumianej kwestii podmiotowości tak w dwudziestowiecznej filozofii, jak i psychologii (swoją rozprawę doktorską poświęcił statusowi podmiotu w psychoanalizie Jacques’a Lacana).
Interesuje się także wszystkim tym, co jest związane z normatywnym wymiarem życia człowieka, oraz jego relacjami z Innym, co znajduje wyraz także w jego działalności warsztatowej i popularyzatorskiej skupiającej się na kwestii etyk zawodowych i komunikacji.
Na UMCS współprowadził warsztaty filmowe oraz cykl PsychoKino.
Na uczelniach wyższych prowadzi zajęcia z m.in.
- Wprowadzenia do filozofii
- Wprowadzenia do pedagogiki
- Historii idei
- Historii myśli psychologicznej
- Psychologii procesów poznawczych
- Patologii społecznych
W ramach działalności w Profesus wypełnia obowiązki związane z dydaktyką w szkołach wyższych.
Dorota Danieluk – psychoterapeutka, terapeutka rodzinna, socjoterapeutka, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe z psychoonkologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze pracy psychoterapeutycznej z rodzinami, jak i indywidualnie z osobami dorosłymi, dziećmi i młodzieżą. Obszarem jej pracy jest szeroko rozumiany kryzys, w którym znalazła się rodzina, czy też osoba indywidualna. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z dziećmi i młodzieżą w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie. Kolejne doświadczenie pozyskała w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, gdzie pogłębiła wiedzę i praktykowała działania interwencyjne w pracy z osobami doświadczonymi przemocą domową. Obecnie pracuje w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, gdzie prowadzi procesy indywidualnej terapii dzieci i młodzieży oraz udziela konsultacji rodzicom, opiekunom i nauczycielom. Stale aktualizuje swoją wiedzę i poszerza kompetencje. Szczególnie interesuje się suicydologią w kontekście profilaktyki, prewencji oraz postwencji zachowań samobójczych wśród dzieci i młodzieży. W obszarze jej zainteresowań znajduje się także profilaktyka zażywania środków psychoaktywnych wśród dzieci i młodzieży. Jest certyfikowanym realizatorem rekomendowanego programu profilaktycznego Fred Goes Net.
Prywatnie mama syna Igora- studenta III roku studiów inżynierskich. Lubi aktywność sportową. Wypoczywa i relaksuje się podczas długich spacerów z wiernym psim przyjacielem, podczas jazdy na rowerze i joggingu.
W Profesusie prowadzi terapię indywidualną i grupową młodzieży.
Anna Tuczyńśka – od 8 lat jest psychologiem, ukończyła studia psychologiczne o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna.
Jest w trakcie specjalistycznego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo- behawioralnej (CBT) w Akademii Psychoterapii INTEREGO, przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej.
Zajmuję się diagnozą psychologiczną, a także prowadzi indywidualne konsultacje dla dzieci i młodzieży.
Obecnie jako badacz bierze udział w projekcie SWPS ,,Opracowanie i upowszechnienie narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży”.
W ramach współpracy z jednostkami wyspecjalizowanymi w działaniach na rzecz młodzieży, bierze udział w konsultacjach, oraz indywidualnych diagnozach potrzeb uczestników.
Jest psychologiem szkolnym, w ramach swojej pracy prowadzi m.in. zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne, warsztaty psychoedukacyjne oraz indywidualną terapię psychologiczną.
W gabinecie psychologicznym pracuje z młodzieżą oraz dorosłymi.
W swojej pracy wykorzystuje głównie techniki CBT, dodatkowo prowadzi spotkania z użyciem metody EEGBiofeedback, która ma na celu poprawę szybkości uczenia się, zwiększenia koncentracji oraz relaksację.
W Profesusie prowadzi konsultacje psychologiczne dla młodzieży, oraz diagnozy psychologiczno-pedagogiczne, a także Kurs Lidera, Kurs Gadaj z Głową, kurs dr Percepcja i Zwolnieni z kucia. Z ramienia Profesusa wykłada na wyższej uczelni psychologię emocji i motywacji.
Ewa Nieradka-Kloc – psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Katarzyna Pochylczuk-Łobejko – zawód psychologa zdobyła 7 lat temu, kończąc studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
Studia podyplomowe na kierunkach: Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz Oligofrenopedagogika pozwoliły poszerzyć kwalifikacje i wspierać młodzież również jako pedagog specjalny.
Ponadto posiada uprawnienia do prowadzenia Terapii Ręki I i II stopnia. Doświadczenie zawodowe nabywała w Zespole Szkół nr 12 w Lublinie, Zespole Szkół nr 4 w Lublinie oraz Rodzinnym Ośrodku Diagnostyczno Konsultacyjnym przy Sądzie Okręgowym w Lublinie.
W ramach projektu „Akademia Dyrektora” współpracowała z Trenerem Skutecznej Komunikacji i Asertywności, organizowała ogólnopolskie szkolenia dla organów prowadzących, dyrektorów i nauczycieli przedszkoli i żłobków oparte na modelu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
Brała udział w kilkunastu konferencjach organizowanych dla publicznych i prywatnych placówek oświatowych, podczas których propagowała platformy komunikacyjne dla szkół i przedszkoli, w celu poprawienia komunikacji na linii rodzice – szkoła oraz bieżącego informowania o postępach dydaktycznych i wychowawczych dzieci.
Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w licznych szkoleniach, treningach i kursach.
Z ramienia Profesusa prowadzi kurs dr Percpecja.
Angelika Kawecka – pracuję jako nauczyciel wspomagający-pedagog specjalny w kl. I-III w Szkole Podstawowej nr 14, Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie.
W 2018 r. ukończyłam wyższe studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie na kierunku: Pedagogika specjalna, specjalność: pedagogika resocjalizacyjna. Ukończyłam studia podyplomowe w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu na kierunku: Przygotowanie pedagogiczne oraz studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W roku 2019 uzyskałam I˚ trenerski „Metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne”. W szkole prowadzę indywidualne zajęcia rewalidacyjne oraz grupowe zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, które zdobyłam między innymi w pracy w różnych ośrodkach i placówkach edukacyjno-wychowawczych oraz w praktyce społecznego kuratora sądowego.
W codziennej działalności edukacyjnej, skupiam się przede wszystkim na rozwoju potencjału dziecka, wykorzystując zadania aktywizujące, pobudzające ciekawość poznawczą, kreatywność i wyobraźnię. Zajęcia, które prowadzę są burzą pomysłów i inspiracji, dzieląc się własnym doświadczeniem, pragnę wskazywać moi podopiecznym wiele nieznanych im śnieżek, aby sami mogli badać i eksplorować świat, a przede wszystkim – samych siebie. Współdziałanie i wsparcie to najważniejsze dla mnie wartości. Zawsze dążę, aby zdobywanie wiedzy i nabywanie umiejętności przez moich uczniów było wspaniałą przygodą i zabawą, opartą na integracji społecznej, wzajemnym szacunku i empatii.
Z ramienia Profesusa prowadzi Kurs Lidera i Kurs Gadaj z Głową.
Ewelina Dyk
Jestem nauczycielem matematyki w szkole podstawowej i nie zamieniłbym mojej pracy na żadną inną!
Mam wykształcenie związane z rachunkowością i finansami.
Lubię swoją pracę, nie tylko ze względu na miłość do liczb.
Cenię sobie balans pomiędzy zadaniami, które wykonuję z młodzieżą, a kontaktem z uczniami.
Wolny czas również dzielę pomiędzy ludzi, a łamigłówki matematyczne.
Moim hobby jest taniec.
Lubię aktywnie spędzać czas wolny.
Z ramienia Profesusa prowadzi kursy:
- dr Percepcja
- Kurs Lidera
- Zwolnieni z kucia
Bartosz Krakowiak – absolwent matematyki i finansów oraz finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej. Wiecznie uśmiechnięty nauczyciel matematyki, pragnący poprawić jakość tradycyjnego szkolnictwa. W pracy zawodowej często wykorzystuje metody neurodydaktyczne, przez co przyswajane przez uczniów treści stają się zrozumiałe, przyjemne i zapamiętane. W obrębie zainteresowań naukowych nauczyciela znajdują się: szeroko pojęte finanse behawioralne, w szczególności podejmowanie decyzji finansowych w warunkach ryzyka oraz niepewności, metody ilościowe, a także teoria gier. Jego hobby to praca z dziećmi, gra na instrumentach oraz piłka nożna.
Z ramienia Profesusa prowadzi KURS LIDERA i kurs Zwolnieni z kucia.
Anna Czubak – pracuje jako wicedyrektor Zespołu Szkół w Lublinie, pedagog specjalny i doradca zawodowy, a także kształci kadrę na przyszłych wychowawców i kierowników kolonii/obozów młodzieżowych. Prowadzi zajęcia dla Oświata Lingwista w Lublinie oraz dla AMS Wrocław w Warszawie i Lublinie. Jest magistrem Pedagogiki, ukończyła takie kierunki jak: pedagogika szkolna i opiekuńcza, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika przedszkolna, pedagogika wczesnoszkolna, oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna, zarządzanie oświatą i doradztwo zawodowe. Od 10 lat jeździ na kolonie i obozy młodzieżowe jako wychowawca i kierownik z biurem BUT z Warszawy. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Z ramienia Profesusa prowadzi Kurs Lidera i Kurs Gadaj z Głową.
Mgr Zdzisław Krzyżanowski- pedagog ze specjalizacją opiekuńczo wychowawczą z resocjalizacją, terapeuta uzależnień, który ukończył studia podyplomowe z psychologii. Zajmuje się pracą z młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi własny gabinet terapeutyczny i współpracuje z placówkami oświatowymi i opiekuńczo – wychowawczymi, gdzie prowadzi prelekcje, wykłady i szkolenia dla uczniów, rodziców i grona pedagogicznego.
W kręgu jego zainteresowań są: uzależnienia zarówno chemiczne jak i behawioralne, zachowania demoralizacyjne, trudności w komunikacji, procesy suicydologiczne, praca z osobami w depresji, oraz praca z uczniami i pomoc im w zakresie psychologicznego radzenia sobie ze stresem i trudnościami szkolnymi.
Z ramienia Profesus dr Aleksandra Lato prowadzi zajęcia na uczelni wyższej z zakresu psychologii uzależnień, psychologii wychowania i psychologii międzykulturowej. Współpracował z Zakładem Karnym w Opolu Lubelskim, gdzie organizował przedsięwzięcia mające na celu rozwój edukacji wśród skazanych (akcja „Książka dla więźnia”). Współpracował z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim, gdzie prowadził zajęcia na Wydziale Nauk Społecznych. Doświadczenie jako wykładowca i ćwiczeniowiec pogłębiał również na PANS w Chełmie i Collegium Humanum w Lublinie z ramienia Profesus dr Aleksandra Lato.
Przez 4 lata pracował jako wychowawca w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, gdzie wprowadzał szereg działań mających na celu zwiększenie procesu resocjalizacji wśród młodzieży tam przebywającej.
Od blisko 10 lat prowadzi praktykę psychologiczno – terapeutyczną, dzięki, której rozwija swoje umiejętności w pracy z uzależnieniami i trudnościami jakie napotykają osoby zgłaszające się o pomoc.
Jest autorem kilku publikacji naukowych o charakterze historyczno – pedagogicznym z zakresu biografistyki pedagogicznej.
Prywatnie: wędkarz, miłośnik przyrody i muzyki, a w szczególności heavy metalu.
Joanna Wodzińska
Obecnie jako jedna z dwóch osób w Polsce pracuje jako Autism Spectrum Consultant w międzynarodowym programie DXC Dandelion, wspierającym zatrudnienie dorosłych osób neuroróżnorodnych.
Z wykształcenia psycholożka (specjalność psychologia kliniczna i neuropsychologia), w trakcie kształcenia podyplomowego w zakresie diagnozy i rehabilitacji neuropsychologicznej. Z zamiłowania (i przeszkolenia) ratowniczka KPP. Prywatnie mama trójki dzieci, w tym dwójki w spektrum autyzmu. Dlatego można powiedzieć, że ma wgląd w tematykę spektrum z dwóch różnych perspektyw – zarówno tej profesjonalnej, jak i osobistej.
Na własnej skórze doświadczam na co dzień, tak radości związanej z niezwykłością dzieci neuroróżnorodnych i tym, jak wiele możemy się od siebie nawzajem nauczyć, jak i trudności, spowodowanych zbyt częstym stykaniem się z murem społecznego niezrozumienia. Z tego powodu leży jej na sercu poziom społecznej świadomości o neuroróżnorodności i dlatego stara się angażować w akcje szerzące sprawdzone informacje i przekazujące dobre wzorce – występując tam zarówno w roli specjalistki, jak i mamy. Ale też samorzeczniki – jako osoba z diagnozą ADHD.
Pasjonuje się neuropsychologią, medycyną oraz egzotycznymi pająkami, które wraz z dziećmi wspólnie hoduje.
Z ramienia Profesus dr Aleksandra Lato prowadzi zajęcia ze studentami z psychologii, biologicznych podstaw zachowań ludzkich, podstaw neuropsychologii, psychologii rozwoju człowieka oraz zaburzeń rozwoju psychicznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży.
- Poradnictwa psychologicznego (Etyka Zawodu Psychologa, Pomoc psychologiczna dorosłym, Psychologia narracyjna w terapii i praktyce, Rozmowa kliniczna).
- Psychoterapii (Wprowadzenie do psychoterapii, Psychoterapia, Zaburzenia odżywiania teoria i praktyka, Psychotraumatologia, Psychologia konfliktów i ich rozwiązywania, Psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa),
- Psychologii rozwojowej (Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży, Psychologia rozwojowa i osobowości, Psychologiczna diagnoza trudności rozwojowych w dzieciństwie i adolescencji),
- Psychopatologii (Psychopatologia, Psychopatologia dorosłych i seniorów),
- Neuropsychologia (Podstawy neuropsychologii, Diagnoza neuropsychologiczna, Neuropsychologia kliniczna dziecka, Neuropsychologia kliniczna dorosłego, Diagnoza neuropsychologiczna dorosłego)
- Psychoprofilaktyki zachowań problemowych młodzieży.
Swoją pracę warsztatową rozpoczęła w roku 2016 od prowadzenia treningów poznawczych z dziećmi doświadczającymi całościowych zaburzeń rozwojowych. W roku 2019 została certyfikowanym trenerem warsztatowym i od tamtego momentu przeprowadziła ponad 3 000 godzin z zakresu psychologii.
W pracy szkoleniowo-warsztatowej szczególnie ważne jest, aby podczas prowadzonych zajęć uczestnik mógł jak najwięcej doświadczyć bezpośrednio. Każdy element wykładu teoretycznego jest poparty praktycznymi ćwiczeniami. Podczas warsztatów kładzie nacisk na to, aby uczestnik opanował daną metodę lub technikę i mógł swobodnie posługiwać się nią we własnym gabinecie.
Prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty psychologiczne z takich tematów jak:
- Podstawy pracy z pacjentem,
- Techniki i metody Coachingowe,
- Techniki i metody relaksacyjne,
- Praca z pacjentem w kryzysie suicydalnym
- Dialog Motywujący,
- Logoterapia,
Skupia się również wokół działań marketingowych, budowania własnej marki, konsultacji, coachingu, oraz we wsparciu swoich podopiecznych w samorozwoju i samodoskonaleniu.
Kurs dr Percepcja
prowadzi otwarta i zaangażowana kadra nauczycieli, psychologów i pedagogów ZS nr 12 w Lublinie:
- Katarzyna Pochylczuk-Łobejko
- Kinga Sokołowska-Kulig
- Adranna Mazowiecka-Michalska
- Anna Tuczyńska
- Ewelina Dyk
- Maciej Harasim
- Roman Denisiuk
Jestem zachwycona, że mogę współpracować z tak wspaniałymi osobami, które naprawdę chcą pracować nad potencjałem młodych ludzi, są zaangażowane, zmotywowane, otwarte na nowoczesne rozwiązania w dydaktyce, mają ogromną wiedzę w różnych dziedzinach nauki i doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Każda osoba wyróżnia się specjalnymi umiejętnościami, indywidualnym doświadczeniem i wykształceniem (np. Pan Roman Denisiuk skończył 12 kierunków studiów!!! I naprawdę ma ogromną widzę w różnych dziedzinach!!! A Ania Tuczyńska zaraża swoim uśmiechem, pozytywnym nastawieniem, energią, mądrością i imponuje mi intuicją psychologa! Cała kadra to cudowni ludzie, którym zależy na kształceniu umiejętności poznawczych i dlatego w swojej szkole są gotowi prowadzić kurs dr Percepcja po to, by osiągnąć wysoką efektywność nauczania!
Dziękuję Kochani, że możemy razem współpracować i wspólnie dmuchać w żagle Waszych-Naszych Uczniów!!!
Aleksandra Lato
Kurs Gadaj z Głową
prowadzi kreatywna i elokwentna Kadra ZS nr 12 w Lublinie:
- Aneta Dams
- Sylwia Anulewicz
- Anna Czubak
- Joanna Kowalczyk
- Kinga Sokołowska Kulik
- Angelika Kawecka
- Anna Tuczyńska
- Magdalena Kusior
Grono życzliwych osób, które wyróżniają się otwartością, pozytywnym nastawieniem, serdecznością i wyjątkowymi umiejętnościami komunikacyjnymi (np. Pani Dyrektor Sylwia Anulewicz jest długoletnim stażem reportem i dziennikarzem TVP!!! A Pani Dyrektor Aneta Dams jest coachem, stosującym w praktyce różne techniki komunikacyjne w pracy z klientami!!! Pani Dyrektor Anna Czubak jest doradcą zawodowym ukierunkowującym ścieżkę edukacji uczniów, Pani Joanna Kowalczyk działa aktywnie w organizacjach charytatywnych i aktywnie współpracuje nie tylko z dziećmi, ale i z rodzicami, Pani Kinga Sokołowska jest nie tylko lingwistą, ale i psychologiem, Pani Angelika Kawecka odznacza się zaangażowaniem, wiedzą i doświadczeniem, Pani Ania Tuczyńska jest uwielbianym psychologiem przez uczniów, a Siostra Magdalena Kusior wyróżnia się otwartością na różne poglądy i imponuje mi, ponieważ z oddaniem pomaga prowadzić Dom Dziecka).
Jestem szczęśliwa, ponieważ we współpracy z tak wspaniałymi specjalistami możemy razem z uczniami “góry przenosić” w kontekście przekonywania innych do realizacji konkretnych celów! Gadamy z Głową!
Kurs Lidera
prowadzą zaangażowani, serdeczni i aktywni Liderzy, którzy prowadzą za sobą innych:
Dyrektor, nauczycielka i dziennikarka-reporterka pracująca dla TVP Sylwia Anulewicz
Dyrektor, nauczycielka i doradca zawodowy Anna Czubak
Dyrektor, nauczycielka i coach Aneta Dams
Dyrektor, nauczycielka i pedagog Beata Owczarek
psycholog, nauczycielka i lingwistka Kinga Sokołowska-Kulik
nauczycielka i organizatorka różnych warsztatów Angelika Kawecka
nauczycielka i wspaniała organizatorka wielu wydarzeń Marzanna Lebedziuk
nauczyciel (absolwent 12 kierunków studiów) Roman Denisiuk
nauczyciel z kreatywnymi pomysłami na zarządzanie pieniędzmi, lider matematyki Bartosz Krakowiak
nauczycielka i inicjatorka charytatywnych akcji Joanna Kowalczyk
psycholog zarażająca uśmiechem Anna Tuczyńska
nauczycielka, lider matematyki, rachunkowości i finansów Ewelina Dyk
Kurs Zwolnieni z Kucia
prowadzi kadra oddana dzieciom i młodzieży, a także idei nauczania w zgodzie z biologią mózgu:
Izabela Nurzyńska
Anna Lachiewicz
Krystyna Szerzeniewska
Roman Denisiuk
Kinga Sokołowska Kulik
Agnieszka Moskal
Beata Grzegorczyk
Anna Tuczyńska
Maciej Harasim
Justyna Semczuk
Monika Domańska
Grono wspaniałych nauczycieli, psychologów i pedagogów znanych z jakości nauczania, którym zależy, aby uczniowie w ZS nr 12 nabyli umiejętności zapamiętywania po to, by na dalszych etapach edukacji posiedli kompetencje potrzebne do sprawnego i szybkiego uczenia się!